Hey Salamandre,
thank you for the positive feedback on my map!
Hey Salamandre,
thank you for the positive feedback on my map!
Hey Felix
Thank you for doing a such nice map. They are becoming rare nowadays.
If you would like to "translate it into WoG", do it!
ZitatOriginal von Salamandre
Crazy Andrean. I suspect some map changes however, I never put those behemots on the map:)
As for Alexander, I am working hard to eliminate all kind of WoG bugs. I meet a super scripter wizard, James Vogan and he helped me with some "eliminate" bugs scripts. Map will be ready (again) in a few days, so maybe Andrean will have to beat Koni's score? :motz:
they are in the underground, around the necropolis; but it is not supposed to beat them;
edit: event: You meet your death!
ZitatOriginal von Salamandre Map will be ready (again) in a few days, so maybe Andrean will have to beat Koni's score? :motz:
"Koni's score": what a nice paraphrase of my "stupid" gameplay. But I'm proud of it, nevertheless. :]
Btw. German translation wents on with good progress! A quarter of the texts is done already.
ZitatOriginal von Andrean
Ja, mich hat der DSL-Anbieter genauso versetzt wie dich ...
Held ist so etwa von Level 66 auf 69 gestiegen (vielleicht auch von 64 auf 67); Attribute fast alle auf 99;
bei der Karte kann man die Eigenschaften der Einheiten verändern - das erste, was ich verändert hab, war das Selbstklonen der mitgeführten Einheiten (da kommt nach jedem Zug so etwa ein Zehntel der Einheiten als Klon, damit kann man gut ablenken - allerdings versuche mal, 7 stacks gleichzeitig abzulenken - sobald ein einziger mal durchkommt, ist dein stack weg, und Wiederbeleben ist nicht auf verfluchten Boden; Blenden auch nicht), die Schützen hatten keinen Entfernungsmalus, die Engel Doppelschlag und keinen Rückschlag ...
Mit "er lebt noch" meinte ich deinen 3-stündigen Kampf :shy: Aber schön dass du wieder zurück bist